باکیفیت عالی

صوتی (128kbps-MP3)
------------------------------------
گلچین سینه زنی
سر حلقه دیوانگان مولا امیرالمومنین-شور

می و پیمانه علی ساقی میخانه علی-زمینه
ساقیا از در میخانه جوابم نکنی-واحد
من نوکر و شعارم باشد حسین-زمینه
حیدر حیدر ساقی دُردی کشانی-واحد
همه لا الا علی الا علی الا علی-شور
دل من در هوای حیدره-واحد
آتش گلستان میشود با ذکر یا حیدر مدد-شور
علی علی حیدر-واحد
حیدر حیدر ساقی دُردی کشانی-واحد

شهادت حضرت علی(ع)-شیراز
روضه خوانی

علی ز خانه میرم-روضه خوانی
امیرالمومنین  حیدر امیرالمومنین حیدر-زمینه
آسمان تکیه به دستان تو دارد عباس-شور

اربعین حضرت علی(ع)-84
ساقیا از در میخانه جوابم مکنی


اربعین حضرت علی(ع)-86

علی علی مولا حیدر-شور
برای گنبد زردت آقا جون قلب من گیره-شور
چه علی که کعبه شده زادگاهش-زمینه
در آن نفس که بمیرم-روضه خوانی
ای ساقی میخانه من-زمینه
قربان چشم مست تو خاتم الحجج-زمینه
هر چه در انتظارت نشستم نگفتی که چشم انتظارم-نماهنگ
نوشته شده بر عرش خدا با قلم حیدر کرار-واحد

21رمضان 86
روضه خوانی

حیدر مدد علی-واحد
طوفانیو غمگینو مظطرم ذکر لب من شده وای پدرم-شور

20رمضان 86
روضه خوانی

از غم تو ای شه-شور
مستم و مبتلای تو-زمینه
یا علی و یا علی-شور
آقا به جان مادرت-روضه خوانی

19رمضان87
بی کسم همه کس و کارم تویی-شور

چه علی که کعبه شده زادگاهش-زمینه
چی میشه که قلب کوچیک من هم خونه علی باشه-شور
دل کبابم شده گل پرپر-زمینه

اربعین حضرت علی(ع)-88
ارباب تویی اعتبارم-شور


23رمضان 88 
روضه خوانی

دل تنگ روی یاره-زمینه
منو عاشقی و شراره-شور
دم نبود و آدم نبود-شور هادی یزدانی

22رمضان 88
روضه خوانی

با تو چراغ شبم مهتابه روزی همه می نابه-زمینه
هوا هوای عشقه-شور
حسین امیر عالمی-شور

21رمضان 88

هوا هوای عشقه-شور
هو علی حیدر مددی-واحد هادی یزدانی
یا اباصالح یا مهدی-زمینه
یا حیدر اسدالله-واحد
زعشق شاه کربلا-شور

20رمضان 88
روضه خوانی
ابر امشب بارون داره-زمینه
بی تو هوای زمونه سرده-زمینه
دارد دل خرابم-واحد
هوا هوای عشقه-شور
شق القمر شد ماه دلها-واحد هادی یزدانی

19رمضان 88

روضه خوانی
ابر امشب بارون داره-شور
هوا هوای عشقه-شور
منم اونی که یه عمره-شور هادی یزدانی
رسیده آخرین برگم-زمینه

19 رمضان 89
روضه خوانی-قسمت اول

روضه خوانی-قسمت دوم
اول مظلوم علی-شور
ای پناه عالمین-واحد
عمریه پَرسه میزنم تو کوچه باغ عشق تو-زمینه
شکست سینه قلم-واحد
تو آسمونا فاطمه امشب دل پریشونه-شور

21 رمضان 89
روضه خوانی-قسمت اول
روضه خوانی-قسمت دوم
آن عملی راکه خدا طالب است-واحد هادی یزدانی
دلم میخواد تو ایوون طلای تو-شور
منه بی نشانه میروم زخانه-واحد
میدونی یه عمریه تو فکرتم زهرا-زمینه
عمریه پرسه میزنم تو کوچه های عشق تو-زمینه

23 رمضان 89
دعای جوشن کبیر-قسمت اول

دعای جوشن کبیر-قسمت دوم
دعای جوشن کبیر-قسمت سوم
علی مع الحق-واحد
به سر تربت میگیرم-شور

روزی که همه دلها پرپره-زمینه
عمریه پرسه میزنم تو کوچه های عشق تو-زمینه

19 رمضان 90
روضه خوانی

اسدالله علی حیدر کرار علی-زمینه
آسمونا میبارند همه ابرها محرابه-شور
برس آقا به داد من که از این زندگی سیرم-شور
حیدر علی مولا-واحد
مستحقم من یک نگاهم کن-زمینه
شق القمر گشته فرق مرتضی-زمینه

21 رمضان 90
روضه خوانی

با فرق خونی گوشه بستر-شور
بِرس آقا به داد من که از این زندگی سیرم-شور
دلی که فکر یاره-زمینه
وقتی که من هو میکشم-واحد
زخمی که بعضی شبها سر باز میکرد-واحد

23 رمضان 90
روضه خوانی

علی مولا علی-واحد هادی یزدانی
به شام تیره و تارم سحر نمی آید-واحد
دلی که فکر یاره-زمینه
ای کاش که لاله گون بودم-شور
هیئت اگر نبود آواره میشدیم-واحد
رقیه دل همه رو خدایی کن-شور
تو آسمونا میپیچه خدایی بابا-زمینه

منبع:کربلایی حمیدرضا علیمی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :

موضوع :   بهترین ها ,   ,